Примолут Нор

Дискусија во 'Здравствени проблеми' започната од Ivanaina, 6 февруари 2010.

  1. Ivanaina

    Ivanaina Истакнат член

    Се зачлени на:
    29 ноември 2009
    Пораки:
    6
    Допаѓања:
    3
    САКАМ ДА ВЕ ПРАШАМ ДАЛИ НЕКОЈ КОРИСТЕЛ (од гинеколог препишани) ПРИМОЛУТ НОР И КАКВИ ЕФЕКТИ ИМАЛ, НЕЗНАМ ЗОШТО ЧИТАМ ПО ФОРУМИ ДЕКА СЕ ЗА КОНТРАЦЕПЦИЈА КОГА ЈАС СЕ ПОЖАЛИВ НА КРВАРЕЊЕ, ДАЛИ НЕКОЈ ЗНАЕ ПОВЕЌЕ..ПОЗДРАВ
     
  2. Kitten

    Kitten Форумски идол

    Се зачлени на:
    27 ноември 2009
    Пораки:
    6.413
    Допаѓања:
    30.242
    Пол:
    Женски
    Примолут Нор у принцип се контрацептивни пилули (така пишува и во упатството), меѓутоа содржат гестагени хормони па поради тоа гинеколозиве ги препишуваат за друга намена, нормално и со друг редослед на пиење. Конкретно јас ги имам пиено за "другата" намена, поточно за запирање на крварење а и за предвремено добивање. Лани пролетта ми се појави пообилно меќукрварење кое докторот ми објасни дека е веројатно од некаков стрес, а на ехо ендометриумот се гледаше дека е задебелен како пред редовна менструација. Ми ги препиша да ги пијам по 2 пати дневно цели 14 дена, така да тој месец не добив, меѓутоа се регулираше циклусот и после тоа редовно си добивав. Втор случај беше летото, сакав порано да добијам поради тоа што ми се поклапаше да добијам баш првиот или вториот ден на одмор, се косултирав со докторот и ми ги препиша пак истиве, ги пиев една недела и откако завршив со пиењето, добив после 3 дена. Среќа што имам редовен циклус па знаев кога точно ќе добијам за да можам такви планови да правам.
     
  3. Ivanaina

    Ivanaina Истакнат член

    Се зачлени на:
    29 ноември 2009
    Пораки:
    6
    Допаѓања:
    3
    AHA VO RED FALA MNOGU, ZNACI JAS IMAV KRVARENJE NO NE OBILNO TUKA TAKA KOGA SE BRISEV I NE MI SE SLUCUVA PRVPAT NO MNOGU MI E REDOVEN CIKLUCOT, PA ZNACI GI PIJAM ZA DRUGATA NAMENA CIM MI GI PREPORACA LEKAR, SAMO SAKAV DA TE PRASAM DALI KOGA GI PIESE CUSTVUVASE BOLKA VO DOLNIOT DEL NA STOMAKOT BAS TAKA KAKO PRED CIKLUS, PRV PAT GI PIJAM OVIE PA MI BESE STRAV DALI SE NEKAKO STETNI NO VO RED SEGA MI E POVEKE JASNO.POZDRAV
     
  4. Kitten

    Kitten Форумски идол

    Се зачлени на:
    27 ноември 2009
    Пораки:
    6.413
    Допаѓања:
    30.242
    Пол:
    Женски
    Не, немав никакви болки, но штом ти ги препишал лекар, мислам дека немаш причина да се плашиш дали се штетни. Сепак лекарствата се измислени да помогнат ;)
     
  5. Mrs.Gordana

    Mrs.Gordana Истакнат член

    Се зачлени на:
    17 декември 2009
    Пораки:
    6
    Допаѓања:
    0
    pred 5 meseci konstantno mi pagase kosa sega prestana ama temeto na glavata mi e mnogu proreteno proveriv krv rezultatite bea dobri na ginekolog mi najdoa tumur gi cekam rezultatite od pap test
    ama proveriv i hormoni i se pokaza deka na nekoi im e zgolemeno nivoto posebno testosteron i dhea-s lekarot mi babe da pijam diane-35 za da se stopira funkcijata na hormonite
    ima li nekoj sto imal vakov problem neznam sto da pravam do sega dadov eden kup pari za ispituvanja ve molam pisete ako znaete nesto za ova
     
  6. didija

    didija Истакнат член

    Се зачлени на:
    12 јануари 2010
    Пораки:
    222
    Допаѓања:
    100
    За Примолут Нор можам само негативно да пишувам :evil:
    Ги пиев зошто не ми беше редовен циклусот , но тие 10дена мислам дека ќе умрев. Со желудникот имав ужасни проблеми, главата ме болеше, имав вртоглавици, гадење, градите неможев да ги допрам.
    А после нив само 2месеца ми беше циклусот нормален, потоа пак по старо :x
     
    На ketty.k му/ѝ се допаѓа ова.
  7. shiningstar

    shiningstar Истакнат член

    Се зачлени на:
    7 декември 2009
    Пораки:
    623
    Допаѓања:
    281
    Јас ги пиев, единствена нус појава ми беше прекумерно потење, друго ок се. :)
     
  8. Mimi85

    Mimi85 Истакнат член

    Се зачлени на:
    7 март 2010
    Пораки:
    11
    Допаѓања:
    0
    Zdravo! NAjverojatno apcinjava deluvaat razlicno na sekoj organizam...Jas gi piev so meseci , imav cista na jajnik..Znaci gi davaat za razlicni nameni.Edna drugarka gi piese za odlozuvanje na menstruacija..Mene mi gi davaa za da pukne cistata..Ama nikako ne mi stetea isto si se osekav kako i predhodno..Hormonski se ama ne se tolku opasni ima poveke hormonski od niv..
    E sega ne mi pomognaa nisto ama nemav losi reakcii..TAka pozdravce
     
  9. Em4e711

    Em4e711 Истакнат член

    Се зачлени на:
    11 август 2010
    Пораки:
    477
    Допаѓања:
    141
    Мене овие апчиња ми ги даде гинекологот за да добијам, ми доцни веќе месец и повеќе.....
    Никаде по форумиве на оваа тема не прочитав дека од овие апчиња може да се зачести мокрењето.
    Цел ден го поминав во WC :)
    Има некој како моето искуство, или ова ми е од нешто друго??? :)
     
  10. Chupe

    Chupe Популарен член

    Се зачлени на:
    25 јануари 2011
    Пораки:
    656
    Допаѓања:
    409
    И јас ги пиев апчињава 10 дена, од причина што не можеше да ми престане крварењето. Некаде погоре прочитав дека се контрацептивни, а мене мојот гиниколог ми потенцираше да не се ослонувам на апчињата, пожто може да се случи зачнување доколку се односите без заштита. Инаку кај мене предизвикаа јаки болки во желудникот, прекумерно потење и неверојатна желба за јадење :lol:
    Но еве 3ти месец од тогаш навака, циклусот си е во ред
     
  11. anastasija85

    anastasija85 Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 ноември 2010
    Пораки:
    555
    Допаѓања:
    1.020
    апчињата и треба да предизвикаат крвавење...
    кога ми доцнеше менструација со моите полицистични јајници од гиенкологот добив примолут нор,ги пиев 5 дена по две наутро и навечер,и потоа треба да се чека 2-5 дена да добиеш менструација,ако добиеш се е во ред,а ако не добиеш или си бремена или имаш друго пореметување во циклусот..

    разговарав повторно со мојот гинеколог и ми рече дека не треба често да се даваат затоа што предизвикуваат растење на влакненца по лицето,по дојките,мустаќите и акни,така да имаат и негативни ефекти ;) :)
     
  12. srcence12

    srcence12 Истакнат член

    Се зачлени на:
    22 март 2011
    Пораки:
    1
    Допаѓања:
    0
    a dali znaete dali moze da se konsumira alkohol za vreme na terapijata?
     
  13. femina90

    femina90 Популарен член

    Се зачлени на:
    25 декември 2009
    Пораки:
    3.997
    Допаѓања:
    2.287
    Сигурно може, не се тоа антибиотици, дури ни кај антибиотиците алкохолот не влијае не знам си како ;)
     
  14. danika

    danika Истакнат член

    Се зачлени на:
    30 март 2010
    Пораки:
    147
    Допаѓања:
    131
    Пол:
    Женски
    Мене гинекологот ми даде Примолут Нор поради задебелувањето на ендометриумот или како што се вика ендометриоза.Денес ми е последниот ден,ги пијам едно наутро,едно навечер,десет дена по ред.Кога ке ми помине циклусот треба да одам на контрола за да ми кажи докторот дали има потреба од повторна терапија со нив(обично за ендометриоза се земале во текот на 3 месеци како што ми кажа гинекологот). Инаку немам некои негативни симптоми како што пишува во проспектот,се поминува во ред сега ми останува да видам што ќе ми каже докторот на наредниот преглед.
     
  15. ana-banana

    ana-banana Популарен член

    Се зачлени на:
    27 јануари 2011
    Пораки:
    1.275
    Допаѓања:
    739
    Пол:
    Женски
    И јас пиев примолут нор од причина што немав циклус цели 6 месеци :worried: значи 6 месеци воопшто не ми дојде. Ги пиев 10 дена и после 3 дена ми дојде, ми дојде денес и покрај тоа што имав болки во градите како симптом пред доаѓање немав никакво друго негативно дејство од нив за среќа.
     
  16. Tanjus

    Tanjus Истакнат член

    Се зачлени на:
    28 ноември 2009
    Пораки:
    253
    Допаѓања:
    69
    И јас од денес почнувам да ги пијам поради нередовна менструација, ми касни веќе 3 месеци :( Па ќе ви пишам како ќе ме биде :)
     
  17. yes

    yes Истакнат член

    Се зачлени на:
    18 февруари 2011
    Пораки:
    67
    Допаѓања:
    18
    Апчињава ги имам пиено.Мене ми ги дадоа за да ми престане обилното крваренје кое траеше многу долго.Инаку ни на крај памет да не ти паднало да ги пиеш за да одложиш циклус.Со хормони нема играње.Подоле гледам дека девојчето ги пиело баш заради тие причини.Ниеден одмор не е вреден колку избалансирани хормони.Поздрав
     
  18. Zaljubena111

    Zaljubena111 Популарен член

    Се зачлени на:
    20 февруари 2010
    Пораки:
    2.066
    Допаѓања:
    1.605
    Сега се зачудив од вашите коменатари, мене вчера докторот ми ги даде за да ми прсне цистата и да ми дојде, рече дека тоа е проблемот што ми касни неколку дена.
     
  19. pomada

    pomada Истакнат член

    Се зачлени на:
    12 октомври 2011
    Пораки:
    22
    Допаѓања:
    3
    и мене исто ми касни веќе 2,5 месеци бев надоктор ме гледаа на ехо не сум трудна направив тест негативен е но сепак ми касни :( денес ми е 2ден како ги пијам треба да ги пијам 5 дена два пати на ден по 12 саати
    ме интересиа дали ти се стабилизира и какви рекции имаше овиј лек кај тебе и дали ти е сега се во ред :)
     
  20. black-angel

    black-angel Praefectus Vigilum Член на тимот

    Се зачлени на:
    14 декември 2009
    Пораки:
    2.218
    Допаѓања:
    2.603
    Пол:
    Женски
    И јас ги пијам апчињава од што не можеше да ми престане крварењето и ќе ги пијам во наредните 3 месеци да ми се стабилизира циклусот