Примолут Нор

Дискусија во 'Здравствени проблеми' започната од Ivanaina, 6 февруари 2010.

  1. mariz

    mariz Форумски идол

    Се зачлени на:
    17 март 2014
    Пораки:
    13.055
    Допаѓања:
    64.221
    Пол:
    Женски
    Ке навијам аларми сега. Ги пијам за да добијам да.. преку 20 дена ни доцни. Бев на гинеколог..
     
  2. f.girl

    f.girl Популарен член

    Се зачлени на:
    7 октомври 2015
    Пораки:
    657
    Допаѓања:
    10.351
    Пол:
    Женски
    Да и јас со аларми после тоа почнав. Најдобро решение е... не можеш да памтиш секој ден.
     
    На mariz му/ѝ се допаѓа ова.
  3. Starlič

    Starlič Популарен член

    Се зачлени на:
    7 јуни 2017
    Пораки:
    1.262
    Допаѓања:
    6.721
    Пол:
    Женски
    @mariz И јас сум ги пиела, и мене ми се случувало да заборавам дали сум се напила па за секој случај си пиев уште едно. Пред да останам бремена, и мене доктор ми ги препиша, се додека ги пиев добивав редовно, откако престанав повторно почна да ми касни, по месец, два.
    Сакав само да споделам.
    И мислев дека после пороѓај ќе ми се регулира циклусот, ама не пак е исто...
     
    На mariz му/ѝ се допаѓа ова.
  4. JustBeautiful

    JustBeautiful Истакнат член

    Се зачлени на:
    8 март 2011
    Пораки:
    158
    Допаѓања:
    200
    Пол:
    Женски
    Здраво девојки, пред една година бев на гинеколог и ми ги препиша апчињава, ги пиев 10 дена и кога ги прекинав за 2 дена добив. Апчињата ми ги препиша поради тоа што немав добиено 1 месец а и ми дијагностицира полицистични јајници. Оттогаш, сум добивала секој месец со каснење околу недела дена.
    Пред 5 дена повторно бев кај истата затоа што немам добиено од 25ти март. Рече дека сум имала овулација пред некој ден и да сме почекале уште некој ден ама не ми препиша апчиња. Прашањето ми е дали ако не ми дојде за две недели да почнам да ги пијам на своја рака? Дали би спречила доаѓање или би пореметила нешто? Дали и додека ги пијам може да се случи да добијам?
     
  5. plazma

    plazma Истакнат член

    Се зачлени на:
    29 септември 2011
    Пораки:
    132
    Допаѓања:
    16
    Сепак немој да ги пиеш на своја рака,консилтирај го лекарот бидејќи се хормони....поззз
     
  6. Orchidea

    Orchidea Истакнат член

    Се зачлени на:
    22 мај 2017
    Пораки:
    287
    Допаѓања:
    493
    Пол:
    Женски
    Ако ти рекла дека си имала овулација пред некој ден почекај барем уште една недела. Не земај на своја рака, не се играчка апчињата.
     
  7. Bella_Stella

    Bella_Stella Истакнат член

    Се зачлени на:
    18 декември 2017
    Пораки:
    815
    Допаѓања:
    1.527
    Пол:
    Женски
    Ако си имала овулација за две недели од неа ќе добиеш. Не ги пиј апчињата на своја рака, хормони се, не се играчка.
     
  8. anamarijaana

    anamarijaana Истакнат член

    Се зачлени на:
    21 ноември 2009
    Пораки:
    23
    Допаѓања:
    56
    Пол:
    Женски
    Здраво убавици .
    02:11 по полноќ, во потрага по одговори. Десет дена ги пиев таблетите, добив два дена по завршувањето. Но... Не знам дали и кај вас е така, крварењето е премногу обилно и пропратено со болка . Под обилно подразбирам дури и по две пакетчиња влошки на ден, пешкир меѓу нозе, сега дури и почнав да користам пелени од бебето. Никогаш до сега јас не сум крварела вака, ниту ме болело стомак до овој степен. Лекар вели - е добро де се чистиш. Јас се прашувам дали е ова нормално? Ве молам споделете искуство.
     
  9. Bella_Stella

    Bella_Stella Истакнат член

    Се зачлени на:
    18 декември 2017
    Пораки:
    815
    Допаѓања:
    1.527
    Пол:
    Женски
    Според мене ниедно такво крварење не е нормално. Небитно дали е предизвикан циклусот или спонтан. Јас пред два циклуси добив со Примолут и имав нормално крварење. Да не си имала случајно некоја циста? Ова што го опишуваш стварно не е нормално, оди кај друг лекар под итно.
     
    На anamarijaana му/ѝ се допаѓа ова.
  10. Oscar Lady

    Oscar Lady Популарен член

    Се зачлени на:
    14 јануари 2015
    Пораки:
    941
    Допаѓања:
    5.022
    Пол:
    Женски
    Според ова пишаново, не е нормално до тој степен да крвариш. Јас би те советувала да побараш и второ мислење, кај друг лекар. Со лесно!