Не знам колку плата земаат наставниците и професорите, ама ретко кој нема да се сложи дека е работно место со доста поволности, пред се пократно работно време ,и одмори лето и зима. Далеку од тоа дека не е одговорно, и не може секој успешно да го работи, да го објасни материјалот убаво, да ги заинтересира и мотивира децата, и да биде креативен. Ама никој, побогу никој , како што спомнаа погоре, иако ево платата била мала, не му се остава државното, ево за да спрема макар деца по одреден предмет, да работи во приватно училиште, или да се преквалификува . Сите се држат ко пијани за плот. Само немој да ми велите од толку љубов спрема децата.. еве не знам. За удобен живот, не земја, и професија ќе сменам. Како што менуваат во Холандија, па имаат сериозен кусок од наставници.
Евалуација од страна на родители за работа на наставник е подобро од само потпирање на евалуација од страна на дете кога би се работело за бонус при работа на наставник. Да образложам. Сум била дете, имам дете дома шо е во образование моментално. Сум сакала професорка оти на час сме гледале орифлејм. Не сум сакала професорка оти не тераше да знајме 60% за 2ка и добивање оценка беше тешко. Сум имала вистина добри професори ама зборам вака црно- бело за незасегнат професор шо сум го уживала. И професор шо стварно сакаше да не научи ама пристапот беше мех at best. Има професор шо вредел и знаел да предај ама сум го перцепирала ко строг и лош. И постојано дома ме прашвале како сум поминала на училиште. Од кој ќе се пофалам и зошто. Од кој ќе се пожалам и зошто. И родител знај поќе споредба да напрај дали жалбата е основана или не. Пошто и брат ми се жали од една професорка. Се жали оти му вели дека за повисока оценка мора да прочита и лектира и да носи домашно. Испадна дека е фина жена и доста основана во забелешките. И ние како возрасни дома можиме то да го видиме. Брат ми шо е дирек засегнат та му е ију лоша оти не е ко другата шо ги остава да играт на час. А уствари та шо ги остава да играт на час ич не ѝ е гајле дали учат. Ама во секој случај мора да има и евалуација од деца чисто за да се види какви чувства буди кај нив, за доброто на самиот наставник/ професор за тој сам да се подобри себеси и односот шо го има. Пошто строгост не секогаш функционира. Функционира по „неформално“ учење, позабавно, подинамично. Во секој случај се согласувам со повеќето на темата, како шо и веќе пишав и наназад. Има професори шо вредат злато. И многу би сакала да има можност „да добијат злато“ и награда и бонуси за трудот и внимателноста шо несебично ја дават. И мислам дека не е фер тие шо се ... поинакви, да бидат на исто ниво со овие другите на било кој начин. Не вервам во принцип на казни. Зато и бев против парично казнување на наставници со екстерното ко беше ( башка шо екстерното беше ептен срање концепт, ама за то пишев ко беше екстерното и ко бев на улица ради него, не е тема сега). Ама вервам во принцип на награди. И мора да се најди начин како да се имплементира. Во најмала рака оти заслужуваат, па после како мотивација шо можи да се искористи за подобрување на самото образование.
Не ги признаваат поволностите. Ние сме грешка, мислиме дека одмараат во лето но не до 15 јули одат на работа. Се потпишуваат и толку. Знаеме дека спремаат програми и се ама еден барем еден да признае да рече. Ок, покрај нашата одговорност и тешка работа имаме и поволности. Ама, не. До душа, имам пријателка работи во средно медицина сама вели ваква работа да сонував немаше да најдам. Покрај тежината на работата вика фала богу не сум физички оптоварена и имам многу повеќе слободно време од други. Ама ретко кој признава.
Lele jas kako drzurna ovde ama mn sum razocarana i besna inaku voopsto ne sakam da zboruvam za rabotata posebno po forumi. Znaes kako se ima nekoja sigurnost, rabotata so decata e, naporna doagjas doma 1h mora da e tisina doma da ti splasne umot malku megjutoa narediniot den koga kje vlezes kaj niv se zaboravas loso sto bilo, ne ucele i sl., tie se deca oa, uste ako naucile letas . A jas voopsto ne sum popustliv nastavnik, nema abavo po zasluga se naogja vreme se za se. Za tie podobnosti sto kazuvas eve kako e: odmor imas samo i samo vo juli od 5-15 na pr. do 10-15 avgust, nema koga sakas. Nema vo tekot na godinata ti treba den, ne, imas samo 2 dena za nedaj boze i imas 5 dena ili ne znam kopku tocno bea vo zima megju Nova Godina i Bozik, po zakon i toa e toa. Dobrata strana e samo sto imas nekoja stabilnost, toa ne e malku megjutoa ne e ni mnogu, zatoa i si begaat nadvor od MK koj kako moze.
Vo leto se potpisuvame i tolku ? A taa koleska mora da e mn privilegirana vo leto na rabota si kako sto ti e rabotnoto vreme ni pomalku ni povekje, a programite najcesto kje gi rabotis doma zatoa sto site na kup, ne mozes da rabotis. Mn raboti ne se kako sto mislite ama toa e.
Извини ама не ме цитирај сега ти. Со тебе не можам да се разберам. Сите сте привилегирани и живеете во некој си ваш свет кој само вас ви одговара. А ако е така дека треба да седите во лето колку е пропишано работно време тогаш вашите колеги од ДПИ треба малку повеќе да работат. Сто пати кажав, разбираме многу работи и знаеме, плус сме на студии поврзани со образование и работиме на истражување поврзано со образование, така да многу работи изгледа вие не ги знаете, а сте внатре во процесот. И сто пати кажав многу работи за кои гледам дека се согласуваме, ама што е тоа да прифатите критика па макар и позитивна и да се согласите со некој што ви укажува дека може и поинаку. Инаку има пари и за во образование само треба начин да се најде како да дојдат до вас а не само до одредени ликови. За програмите што ги работиш од дома во лето земаш цела плата.
Како не може? Почнете сите сами да си го планирате часот со различни методи, техники и материјали. Сами создавајте презентации, тестови, прашања, задачи, примери... сами правете евалуација и оценувајте ги сите деца индивидуално (ова особено важи за описните оценки на пониските одделенија). Во оваа професија и тоа како има креативност, создавање, работа... Престанете да копирате едно исто од наставник на наставник, од дете на дете, од генерација на генерација. Секој час е различен, секое дете различно, овде има куп работа... Тој што користи најразлични методи, и пред сѐ, тоа да е сопствен труд, да е ценет и платен повеќе од оние на кои најголем процент наставата им е фронтална (наставникот зборува/пишува, децата слушаат/препишуваат).
Извини, многу знаете, а што има врска ДПИ, Државен Пазарен Инспекторат со тоа колку време седат наставници на работа?
Многу ме интересира што ќе одговори на ова наставничката, јас еве мислам дека не дека не знаат туку не сакаат затоа што одма ако има понеспособен колега ќе направи табор еј види ја онаа сака да се дели од нас. Фала богу има и такви наставници, на пример по предметот природни науки имаат таква, жената прави се да им е интересно на часот, им дава насоки за сајтови поврзани со предметот им дава испрашувања со квизови и слично. И резултатот погодете кој е? Скоро сите деца имаат 5 и желба за учење по тој предмет, дури сами бараат да им зададе проект некој ( и тоа со нејзина напомена без трошење на средства).
Постои и Државен Просветен Инспекторат ако не сте знаеле и изгледа бааги таму се имаат залежано сами тука пишаа некои ако не сте задоволни од некој наставник жалете се кај него кај директорот па таму.
Абе за постоење, се' постои. На еден куп места луѓе земаат плата и пак ништо не е сработено ко шо треба. Си играме 'држава' Исто ко на деца да му дајш монопол да играт...
Уште се изненадваш од македонштината? Ти чупе не си за овде. Ќе те изеј машинеријата. И сите шо се ко тебе.. Бегајте, аман.
Поради ова не можам да дискутирам со тебе. Очигледно ставот ни е различен и нема поента да расправаме на оваа тема повеќе. Не знам само како уште навиваш за "братство и единство" кога самите колеги ти завидувале и те клеветеле за наводни тендери. Налет вакво единство.
Стандардно... И после некој очекува социјална држава, со мнозинство примероци од типот: “Да му умри козата на комшијата.“ Еми то ќе прат со глупите идеи за спојување религија со школо. Кој и да е на власт, туку се штрака по цркви, по џамии. Викај 'секуларна' држава сме! --------- Се е лага во државава. Се'!
Koleske nesudena ili sudena kje vidime, znaes li sto pisuvas ? Pa, sekoj nastavnik go raboti toa (ama ti bi podobro) ti pravis razlika deka postoi integracija megju predmeti i tn. nema ostar rez vo obrazovanie, nie sme megjusbno povrzani i zavisni, zatoa sto i nikoj ne raboti mesto drugiot, tuku sekoj svojata rabota. Rekov jas da ve primea tie sto ne ste uspeale da se vrabotite, vie se kje napravevte da cveta. Aman snajdi se nekako vlezi ne znam sto si, oddelenec ili predmeten, vlezi da procvetame.
Со ваков однос уште долго време нема да имате напредок. И не е оти немате поддршка, туку оти немате понашање, култура.