Jas ne te razbiram, jas ti kazuvam kako e kaj nas na rabota, za drugarka ti i kako taa funkcionira na rabota i zosto, toa jas ne mozam da znam, nie ne sme edno uciliste. Nikoj ne se pozalil za programite tuku kazav zatoa sto uporno terate nekoi raboti, se odelo na rabota potpis i tolku,a matcni knigi, programi i x dr. papirologija komsiite ni pisuvaat.
Море не знаат повеќето. А и не сакаат да дознаат, да се замараат. Тоа е и дарба плус, не само вложен труд. А има и такви коишто знаат, ама нели, заради колегијалност и да не се делат од толпата, да не бидат озборувани и отфрлени, не се истакнуваат и ја прифаќаат шемата на грото. Обиди се да не се занимаваш лично со мене туку дискутирај нормално и објективно. Вие тоа не го создавате секој посебно, само го преземате и споделувате. Дај ми доказ дека секој наставник свој труд создава. Јас можам да ти докажам дека ист евидентен лист се дава во едно исто одделение за сите ученици. Истиот евидентен лист се дава и во другата генерација, во друга учебна година. Буквално од точка до точка. Наставник со име ххх држи презентација на час потпишана од наставник ууу. Наставник со дијалект од одредено говорно подрачје дава тест со грешки од друг дијалект... За сѐ ова имам доказ, сѐ ми е документирано, оти страшно ме иритира.
Koleske, kazi mi vo edno oddelenie razlicni ucebni godini, po edna ista programa dali mozes da imas sekoja godina razlicni celi, razlicni nivoa na ocenuvanje. Ako si rabotela znaes deka ne mozes, celite se tie, nivoata se tie. Kakvi poinakvi sareni iskazi da pisuva koleskata. Za prezentacija big deal se pomognale megju sebe, spodelile papirologija na eden nacin, a sekoja predava na svoj nacin. Edit: da ne razberes pogresno na pr. 1odd. ucebna 2019/20, pa 2020/21 i tn., a imas ista kniga ista programa isti celi.
Не зборувам за програмата, целите и нивоата, зборувам за оценувањето. Не може секое дете исто да ја совлада материјата. Едно дете има потешкотии со читање, друго со пишување (ракописни букви, на пример), трето со математика (пример дропки)... некое дете одредени работи ги прави со особена леснотија...е тука е разликата и индивидуалноста. Едит: како може за сите иста (описна) оценка? Епа ако е big deal што си помогнале, нема повисока плата. За помагање никој не става ни повисока оценка, ниту пак дава повисока плата. Помош му треба на тој кој има потешкотии. И да, помош е едно, а препишување/преземање од А до Ш е друго. И помошта не треба да е константна и бесконечна. Тоа не е веќе помош.
Devojce daj boze da vlezes vo obrazovanie, da osetis sto zboruvas, drugo nemam sto da ti kazam. Sto se odnesuva do ocenuvanjeto, ne znam tocno za sto zboruvas megjutoa samite nivoa (of lele ne znaes izgleda deka celote i nivoata se osnovata vrz koja se ocenuva) pri planiranje gi podreduvaat rabotite kako sto pisuvas, ako ima potreba uste povekje se cepkaat, taka sto na toa ne znam sto da ti kazam.
Поголем дел сте или некомпетентни или ве мрзи да направите една Power Point презентација. Ах и да се доедитирам. Презентација што се предава од професор треба да е направена од тој професор. Која е поентата иста презентација сите професори? И поголем дел не ни знаат да презентираат, само си читаат. Презентацијата е бел слајд со копи пејст цели страници од книга. Тоа не е презентација ни пак презентирање.
Во ред,ти ако се извлече, наздравје нека ти е. Се надевам ќе се најде механизам да се обесштетиме ние кои сме тука од оние кои не ценат она што го добиле тука гратис. Секако не се цени од самите кои заминале, а за нострификација се разбира си го штитат тие земји своето. Само не ми е јасно зошто дискутираш воопшто тука за состојбите во Македонија? Штом се откажа комплетно, претопи се целосно и не ни зборувај веќе ни јазик ни ништо. Збогум. Само знај дека сме до ова дереџе и штрајкови тука и заради тебе.
Жалам што така мислите и што не наоѓаме заедничка почит кон ставовите и правото на размислување. Јас барем имам.
Државата е слаба бидејќи нема пари од премногу привилегии кои се дозволени за граѓаните. Сите треба да се жртвуваме за да дојде до напредок.
Ама вие предвреме се израдувавте дека нема да имаме покачување. Жал ми е што ќе бидете разочарани. Ние покачување ќе имаме, ама нема да успееме да ги натераме да почитуваат закон и Колективен договор. Знаете зошто нема да успееме? Заради предавство. Јас зад моите ученици застанувам, а застанувале и тие зад мене низ годините. Сум имал јас случки и со протести за поддршка од учениците кога пробале да ме деградираат заради мојата бунтовност и борба за правдина. Протестите од учениците беа самоорганизирани, иако сите мислеа дека јас сум ги организирал. Интуитивно сфаќаат децата кога некој им мисли добро. Повеќето мои ученици сфаќаат што е емпатија, што е морал и што е најбитно, знаат дека кога се бориш со некој помоќен од тебе, ти треба единство и бројка. Кога тоа ние како народ ќе го сфатиме, ќе следи светла иднина.
Немој за однос и култура. Ние никого не навредивме, а ако се вратиме назад ќе видиме и многу лични квалификации од одредени тука.
Јас не пропагирам присила. Туку финансиска одговорност. Само така би се зајакнала државата и обезбедиле подобри услови. Сите мора да се жртвуваме. Согласна сум на право на образование, но само до одреден степен. А ако мислиш дека треба повеќе, ајде да ги удвоиме даноците. Тоа ќе ви се допадне? Не мора да значи дека би сноселе санкции за такви дејства. Немаме никаква обврска за тоа. Ако не, обединетите нации нека ни платат за образование. Демократска Народна Република Кореја можеби до негде и би заслужила санкции, ама за Русија не се согласувам.