И после истите тие реченици од типот: што треба да се совлада на одреден час, а што патем им е сервирано во наставата програма, ги копираат во еден текст со граматичка корекција во минато време: ученикот ги совлада следните вештини... и излегува нов административен труд - Евидентен лист, Постигнување на ученикот, Описно оценување (свидетелство) итн... Еве нека ми каже некој од наставнициве дека описните оценки се разликуваат од дете до дете.
Неколку дена со ќерка ми, прваче, имаме homeschooling. И си вежба во Росицата и си пополнува понапред во книгите и јас оставам, зошто долгиот зимски распуст ептен ја пасивизира, едвам се врати во колосек. Ама, искрено изјавана дека набрзина ќе им го предале материјалот и ќе им го скрателе... Ни тоа, ни продолжена година, ни саботи, децата и родителите не се виновни за ништо, па да трпат! Ај моево прваче, ама што со оние поголемите, чии стручни предмети не може да им ги објасни родителот, а богами и не секој има да го одврзе кесето и да плаќа дополнително професор по математка, физика, хемија, зошто оние би предале набрзина и скратено.
Затоа и реков дека наставниците се фушерај со чест на исклучоци. Ама само затоа што се они такви не значи дека детето треба да се остави на милост и немилост, нели? И не гледам стварно кој е проблемот доколку на некое дете му треба "помош" околу одредена проблематика. На крајот на краиштата не се сите родени да ги бива за се.
За ова постои дополнителна настава во склоп на училиштето. Само... ретко кој ја одржува. Што убав ви е планот ем неспособни наставници кои не знаат да го пренесат знањето на учениците, ем бараат плати високи од родителите кои замислете треба и приватни часови да плаќаат заради неписменоста на погорниве кои бараат покачување
Зошто доспремање кога професорот има должност да има и дополнителни часови во зависност од потребата. Ама тие дополнителни беа кога ќе закасне 40 мин професорката на редовен час па мора да останеш за да си го предаде.
Мене право да ви кажам ме загрижува оваа арогантност на наставнициве. Па се задумувам какви ликови ми ги учат децата? Како можат цело време да го верглаат она, тие имале факултети, вложиле пари и време во учење бла бла. Чистачката не вложила. А сигурна сум дека во државава имало или има и чистачка која завршила факултет, има еден куп касиери со факултет, по фабрики работници со факултет, невработени луѓе еве јас со факултет и тоа за наставници. Ама тие упорно како само тие да завршиле факултет. Кои комплекси, наместо да ги учат децата дека токму во денешно време факултетот нема никаква вредност туку знаењето и трудот тие упорни тие завршиле факултет. Ми се лоши веќе. Имам пријателка магистер за храна нешто, па работи во аптека пријавена со средно за минимална плата, расте две деца. Па не штрајкува. Ги поддржував и наставниците ама очигледно не гледаат подалеку од сопствен интерес дека има луѓе кои буквално рмбаат па растат деца со минимални плати. И, да никој досега не си дал отказ. Буквално се тепаат за работа како наставник. Епа ако е тешко оди во фабрика или на каса, што се тепаш за да се жалиш после.
Ние од нашево одд. ке поднесуваме претставка до народен правобранител. Имало опција и онлајн да се поднесе. http://mail.ombudsman.mk/Novi/P/PristapWeb.nsf/WebPretstavka.xsp
Инаку како одговорност на наставнците во основно е да имаат додатна настава за талентирани ученици, и дополнителна настава за ученици со потешкотии во учењето. Ама не ги држат оти не сакаат.
Да. Правото на образование кое им е ускратено поради штрајков, и ние имаме право да ги бараме правата што им следуваат, а се над нивното право на штрајк.
Со ова не би се согласила, не е само до наставниците тука. Голем број луѓе веднаш бараат приватни часови зашто сега стана популарно, на Славица детето иде, па зошто не и моето, и децата не се ни трудат прво сами да научат, туку директно на часови. Плус сега огромен број родители патат од комплексот децата да им бидат со сите петки, па ако треба ќе ги малтретираат децата да одат на часови по секој предмет. За разјаснување на материјалот си има дополнителна настава и според тоа треба да се организира за сите на кои им треба помош. Ама во пракса ниту постои, а и таму кај што има се користи како "казна" што ја нарушува поентата на тие часови.
Училиштата постојат за образование на децата. И не, не треба родителите да работат дома, да им објаснуваат делови од материјалот или цел материјал на децата. Постојат и дополнителни и додатни часови. Значи обврска и работна задача на учителите, наставниците и професорите е да ги учат децата според наставната програма и да се трудат децата да научат нешто. Ако децата дома чекаат од родителите да им објаснат нешто, тогаш децата за џабе одат во училиште и нивниот наставник/професор не го бива. Јас се соочувам со тоа дека треба да му објаснувам основни работи на моето дете и сум многу револтирана поради тоа. Постојано се бунам и се жалам, ама сите се слепи и глуви. Ако треба јас дома да му објаснувам, тогаш училиштето не ни е потребно, да дадам јас отказ, да го учам. Исто би било како да ми дојде мене некое дете на забар, јас до пола да му го поправам забот, другата пола нека му ја поправат мајка му или татко му.
Знам школи кои што држат дополнителна настава и што не држат. Тоа што некои школи не држат не значи дека треба детето да си го оставам да не знае. Брат ми кога не му е јасно нешто од право и сметковоство иако знам треба да му речам ааа идеш у школо нека ти објаснат наставниците?
Овој дел ти е многу погрешен, затоа што има деца кои со труд, работа, посветеност и љубов ќе завршат факултет и ќе си се снајдат супер, зошто да не се стремат кон повеќе?
A, ќе прекинете ли да ги насочите кон матура и се тоа? Јесте да матура не се учи за еден месец, ама сега е месецот кога се повторува се, се дава материјал кој се паѓал минатите години итн.
Нашава наставничка ептен озбилно го сфатила штрајкот. Соопштенијата ги пишува до претседателот на родителите од одделението, а она ни ги препраќа во вајбер групата. Инаку и самата наставничка е во групата. За ова помагањево дома...не е дека не помагаме, ние и многу повеќе работиме со децата од обично помагање. Ама кажуваме дека тоа не е во ред и не треба да е секојдневие и правило.