Ако не ти е познато влијанието на кризите, не треба да работиш во образовна сфера. Јавноста не може да поддржи повреда на правото на образование.
Па ги критикуваш просветните работници за вокабулар, а цитираш членка што не праќа на психијатар. Јас на факултет од странски книги учев, не знам за нашите какви се.
Добро, излезете вие во поддршка на нашето право на штрајк. Така ќе го заштитите правото на образование. Владата ќе биде притисната да преговара и во најкраток можен рок да дојде до решение.
А на кого ќе докажувате дека заслужувате повеќе, на оние што ве напикаа внатре? Која иронија човече Седат на маса, си прават договори, си разменуваат пари и документи, знаат за сите неправилности и криминал пошто директно се вклучени, и оп после некое време...ќе се докажуваат кој колку вреди Смешки. Во делузија сите.
Па извини вака ама членката не е просветен работник. А вие сте нели академски граѓани од висок ранг. Како такви скрипти и учебници за деца?
Да искочевте на улица секој ден и да не идевте преку деца немаше на олку критики да наидете. Целта не секогаш ги оправдува средствата. Јас сум да ви дадат поголема плата, моето мислење по таа точка уште стои, јас сметам дека кога има толку за крадење има и за народ. Ама не по таа цел некој да треба одмор да зема за да може да гледа дете.
Не знам за какви скрипти зборуваш? Се знае кој е задолжен за избор на учебници, наставниците не ги бираат.
На крај краева, ако си спремен да работиш 10 саата, за оваа плата + 18% , нема зима за тебе. Па двајца професори им заменуваш за 18% плус. Дај не скокајте. Реално видете ја ситуацијата. Факт е дека работите 4 часа дневно. Факт е дека не сите заслужуваат покачување и не треба да го добијат па дури и ако државата плива во пари. Еве кажи ни искрено, анонимно е, како си вработен? Со врски и партија или преку оглас? Бараш правда во држава која првично неправедно те вработила. И не мораш да одговараш, сам си го знаеш одговорот.
Па за скриптите кои што се даваат на факултетите а ги напишале професорите. Или сегасе правиме дека не знаеме. Еве ти кажувам дојди ќе ти дадам јас одредени материјали па кажи ми дали тој професор заслужува покачување?
Овде веќе станува збор за високо образование. Знам јас и скрипти и книги како се пишуваат на факултетите. Сум преведувал Х „семинарски“ од англиски за некој потоа да ги преработи и напише дека е автор.
Па фала Богу дека тоа го прват сите. Мојата проектна за магистар заврши како дело на професор. И тоа не е страшно. Ми е гајле. Ајде да праиме муабет за средните школи каде што одредена личност неѓоже матеѓатика да добие повеќе од 2ка затоа што пред цел клас и покажал на професорката каде греши и сега е оваа смртно увредена. Како е тоа фер? Или во основно каде деца трпат булинг а на никого не му е гајле?
Како не е страшно. Па не гледате дека во нас е проблемот, пасивно реагираме на неправди. Затоа не можеме да го промениме системот. Ова се индивидуални случаи, мислам на професоркава. Имате право на приговор и да одговара ученикот пред комисија. За булинг во основно имало и во наше време и беше полошо. Тогаш никој и не беше чул за булинг како термин.
Па фала Богу дека тоа го прват сите. Мојата проектна за магистар заврши како дело на професор. И тоа не е страшно. Ми е гајле. Ајде да праиме муабет за средните школи каде што одредена личност ми Епа од тука почнува проблемот "имало и полошо" а за жал од цело мое образование можам 2ца да одделам само што вредат нешто. А сите бараат поголема плата. Оттаму и револтот кај сите нас.
И ете го муабетот од пред некој ден. Како се завршува дел од фамозниот Педагошки факултет. Со преводи. По не знам кој пат ќе го искажам мојот став. Не ме интересира дали се работи за 78,4%, 18,4% или 0,4% покачување. Според мене нема поддршка за поголема плата се додека не се направи нешто да се подобри квалитетот на образованието. На сметка на исклучоците да добиваат полуписмени и мрзливи - не! За тие што заслужуваат поддржувам и 1000 евра плата.
Ајде ќе бараме да одиме со нив на работа барем една недела и ќе видиме кој колку ќе издржи со деца. Зошто не си наставник? Мразиш деца?
Добро, веројатно знате дека со Педагошки можеш да предаваш само до петто одделение. Јас предавам во средно. Не е точно дека само на Педагошки се бараат преводи за семинарски. На речиси сите факултети има професори кои на овој начин „пишуваат“ книги. Знам, преведував за семинарски додека бев на факултет, ми беше дополнителен извор на приход. Значи, исклучоците кој ги врти, сите во ист кош. Добро, се разбравме на крај.
Сакав да кажам дека е напредок кога веќе се развила свест за проблемот, додека порано луѓето го сметале за нормално. Системски е проблемот, во сите сектори.