Не го влечат тие. Понудиле 10%, после ај 12 што е доволно засега. Ама дотичните малце им е. Пардон, ВИ Е. И ти си од нив, ако не се лажам.
Како бе во прв ред сте биле кога скоро година дена немавте настава со физичко присуство? Ах, такви како вас за да плеснат нешто стварно ептен треба да се потрудат, а далеку сте од тоа. Пази па да не. Арно те немаше тука. Сеа и со доктори се мерите. Беди е мал збор.
Едит. Ете @Anie93 е и доктор и стручен професор. Нека каже кои беа поизложени и како. Барем неа ја сметам како најреална од сите професори тука што куцаат.
Ете тие 12 посто 1600ден. дали и толку точно би биле нека ги даде на заменски наставници ако му ги прифатат. Што не каже јавно министерот колку се тоа 12 посто
Еве ќе ти одговорам. Ние воопшто не инсистираме на продолжување на учебната година или одење на училиште во саботи. Убаво си стои во законот, ако има потреба министерот може во соработка со БРО да ја скрати наставната програма (ова доколку поминале најмалку 100 дена од тековната учебна година). Бидејќи поминаа и повеќе од овој минимум, министерот има право да ја скрати наставната програма и учениците на 10 јуни да ја завршат учебната година. Значи, решението не мора да биде продолжување на учебната година. Се друго што ќе чуете од било кого е манупулација. Еве сега, зошто нема средби, што се чека? Ако немаат пари, зошто не ги договараат другите прашања (барања) за кои не се потребни дополнителни финансиски средства?
А ти сфаќаш дека ни тоне економијата и дека не може повеќе СЕГА? Сфаќаш дека не може одеднаш да рипне многу платата?
Една од нив да секоја работа има коефициент за комплексност на работата, а кој сака за минималнс плата да работи во образование нека повели, ние не прифаќаме. Затоа што крајната цел е да се работи за минимална плата. Ние си го цениме трудот, а вие на работа не морате ако не сакате, никој не ве тера.
Оуу, леле пишав испаднало пипам офф, а ти си знаела да читаш само како што пишува, па затоа пропаганда вреди
Економијата тоне и ќе си тоне сма не е тоа од нас, а да имам слух за тоа немам намера, како што децата на тие што прават економијата да испарува во МК заслужуваат да живеат, заслужуваат и нашите деца.
Не знам каде прочита да сум напишал дека сме најизложени. Јас само одговорив дека не работевме онлајн 2 години, туку една. Во втората бевме изложени исто како и сите други што имаат работа со луѓе.
Тоа се пресметува од најмалата плата во образование, а таа е 14.000 и нешто. И тоа покачувањето е на бруто плата, не на нето затоа останува 1600 ден. Ние имаме колективен договор кој министерот не го потпишува сеуште, а со тој етапно во тек на 2 год. ќе се средат работите.
Секако ризикот е поголем кај докторите, меѓутоа ако можам процентуално еве 70-30% би било. Јас поради тоа што имам практични настави со ученици не ја осетив многу пандемијата и онлајн учењето. Имаше случаи и во училиште цел клас да се заразат, па после и дома родители и се по ред.... Можеби дека во амбуланта беа повнимателни(ама сепак се е индивидуално според начинот на работа)
Си имаме ние работа со потпишана спогодба помеѓу синдикат и министерство каде што покачувањето не се пресметува на основната плата, туку на минимална во сектор. Синдикатот, во кој не сум член, потпишал спогодба дека минималната плата во нашиот сектор е пониска од таа на државно ниво. Ние не се бориме само со еден непријател, си имаме непријатели и во нашите редови. Не може да се избори за подобра преговарачка позиција некој што не сака да работи за нас, некој што со години работи на наша штета. Вината за траењето на штрајкот е кај двете преговарачки страни. Утре да пуштат тројца некорумпирани од нашите редови, ќе се договориме.
И што не протестирате пред министерство и влада и кој и да е дење и ноќе место преку грбна децата да го барате ова? Сфаќате дека на погрешен начин барате правда?
Јас сфаќам дека бараме правда на ист начин како и другите наши колеги во Европа. Тоа што трае толку долго не е наша вина. Ние ниту преговараме, ниту викаме на преговори.
А да бараа колегите правда со протест место со штрајк и вие ќе правевте исто? Европа е крива значи, јбг
На една рака се бројат одличните ученици кои се запишуваат и кои вредат како студенти и како наставници по дипломирањето.