Проблеми при мокрење

Дискусија во 'Прашај гинеколог' започната од siki123, 19 септември 2013.

Статус на темата:
Не е отворена за нови одговори.
  1. siki123

    siki123 Активен член

    Се зачлени на:
    27 август 2013
    Пораки:
    2
    Допаѓања:
    0
    Пред неколку дена кога се разбуди премногу ми се одеше во мала нужда. После неколку минути цело време осеќав потреба за мала нужда а кога ќе отидев да извршам мала нужда неможев.. ми се случувало повеке пати вака но овој пат трае повеке од вообичаено, веке 3 дена постојано осеќам потреба, но неможам да мокрам. Во што е проблемот?
     
  2. SunnyGirl2

    SunnyGirl2 Популарен член

    Се зачлени на:
    26 ноември 2012
    Пораки:
    4.639
    Допаѓања:
    5.350
    а да пробаш да пиеш повеќе топол чај од брусница...и да се угреваш-мачкаш/масираш обично јас со онаа коњската маст црвената некогаш и со зелената ;)
     
    На siki123 му/ѝ се допаѓа ова.
  3. pharmacy

    pharmacy Истакнат член

    Се зачлени на:
    24 октомври 2013
    Пораки:
    217
    Допаѓања:
    345
    Пол:
    Женски
    Мм вчера ми кажа дека има проблем со мокрењето, односно го болело кога мокри и му се појавило нешто бело, на доктор не сака да оди му било срам дека докторката е женско. Во неделата заврши со антибиотик амоксиклав од 1000 и ми вика дека му е од него и др пат му се случувало исто. Ако знаете нешто како да му помогнам ви благодарам однапред.
     
  4. viki-dete

    viki-dete Истакнат член

    Се зачлени на:
    8 јули 2013
    Пораки:
    686
    Допаѓања:
    762
    Пол:
    Женски
    Да, можно е да е од антибиотикот, затоа антибиотик не се пие подолго од максимум 14 дена и задолжително со Б6 витамин. Но, сепак моја препорака е да отиде на доктор, на уролог, евентуално да не се работи за некоја габична инфекција која што може и тебе да ти ја пренесе.
     
Статус на темата:
Не е отворена за нови одговори.